Vítkovice Tours, člen Travel Family - Jednička na Chorvatsko Realizace: MagicWare

Nabídka zaměstnání


Referent dopravy: Ostrava

Náplň práce:

  • administrativa a činnosti spojené s chodem dopravního oddělení
  • komunikace se zástupci leteckých i autobusových dopravců v tuzemsku i v zahraničí
  • komunikace s produktovým a prodejním oddělením
  • kalkulace prodejních cen letenek, autobusových jízdenek a dalších dopravních služeb
  • zadávání dat do rezervačního systému
  • podpora prodejnímu oddělení při doprodeji volných míst v dopravních prostředcích
  • vyhodnocování obsazenosti a efektivity dopravních prostředků
  • příprava podkladů na porady vedení
  • zajištění on-line dispečinku
  • komunikace s technickými průvodci

Požadavky:

  • středoškolské/vysokoškolské vzdělání
  • výhodou je předchozí praxe v cestovní kanceláři na obdobné pozici, není to ale podmínka
  • aktivní znalost anglického jazyka alespoň na úrovni B1
  • uživatelská znalost PC (MS Office, Word, Excel, Outlook)
  • samostatnost, logické myšlení, systematičnost, zodpovědnost
  • schopnost týmové spolupráce, úzká spolupráce s vedoucím dopravního oddělení
  • odolnost vůči stresu, schopnost přechodně (sezónně) zvládat vysoké pracovní nasazení

Nabízíme:

  • zajímavou práci v atraktivním oboru
  • příjemné pracovní prostředí
  • zázemí profesionálního týmu a renomované společnosti
  • zaškolení a získání praxe v oboru
  • firemní benefity

Výkon práce:

  • Ostrava

Nástup:

  • ihned

Svůj životopis včetně fotografie zasílejte na e-mail [email protected]


Manažer/ka produktu v exotických destinacích: Praha, Ostrava

Náplň práce:

  • komplexní příprava produktu v exotických destinacích (Asie, Afrika, Severní a Jižní Amerika, Austrálie)
  • celková administrativa a činnosti spojené s produktem a jeho řízením, zejména:
  • analýza a průzkum trhu, sledování konkurence, srovnávání cen
  • příprava smluv a smluvní jednání s dodavateli
  • služební cesty do svěřených destinací
  • kalkulace a tvorba cen (first minute, last minute atd.)
  • příprava a tvorba katalogu
  • vytěžování ubytovacích kapacit a dopravy
  • příprava podkladů pro inzerci a propagaci
  • tvorba nabídek, řízení a podpora prodeje
  • účast na poradách vedení, reporty obsazenosti, vyhodnocování úspěšnosti
  • školení prodejního oddělení a prodejců
  • spolupráce s průvodci a lokálními partnery v destinaci
  • zadávání dat do rezervačního systému

Požadavky:

  • středoškolské/vysokoškolské vzdělání
  • praxe v cestovním ruchu alespoň 1 rok na obdobné pozici
  • aktivní znalost anglického jazyka alespoň na úrovni B2
  • vítaná je aktivní znalost dalšího světového jazyka, nejlépe španělštiny nebo francouzštiny, alespoň na úrovni B2
  • koncepční a analytické myšlení
  • proaktivní obchodní přístup
  • organizační a vyjednávací dovednosti
  • samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, časová flexibilita
  • odolnost vůči stresu
  • vysoké pracovní nasazení, chuť zvládat nové příležitosti

Nabízíme:

  • zajímavou, samostatnou a různorodou práci
  • příjemné pracovní prostředí
  • profesionální tým a přátelskou atmosféru
  • dobré finanční ohodnocení
  • slevy na dovolené

Výkon práce:

  • Praha, Ostrava

Nástup:

  • ihned

Svůj životopis včetně fotografie zasílejte na e-mail [email protected]


Vedoucí pobočky: PRAHA - FRANCOUZSKÁ

Náplň práce:

  • řízení provozu pobočky, řízení prodeje, hospodaření se svěřenými hodnotami
  • odpovědnost za plnění obchodních plánů pobočky
  • komunikace s vedením společnosti, reporting výsledků, účast na poradách
  • aktivní prodej zájezdů klientům cestovní kanceláře, osobně, telefonicky, e-mailem
  • práce s rezervačním systémem
  • komunikace s klienty, provizními prodejci a obchodními partnery
  • příprava, organizace a odbavení klientů
  • distribuce materiálů
  • zajištění nových obchodních partnerů

Požadavky:

  • dosažený věk 18 let
  • uživatelská znalost PC
  • aktivní přístup k zákazníkovi
  • komunikační, prodejní a organizační dovednosti
  • zodpovědnost a pečlivost, flexibilita
  • kreativita a samostatnost
  • aktivní znalost anglického jazyka, alespoň na úrovni B1
  • praxe v oboru cestovního ruchu výhodou
  • manažerské zkušenosti výhodou

Nabízíme:

  • zajímavou práci v atraktivním oboru
  • zázemí profesionálního týmu a renomované společnosti
  • zaškolení a získání praxe v oboru
  • firemní benefity

Výkon práce:

Nástup:

  • Od 1. 9. 2022

Svůj životopis včetně fotografie zasílejte na e-mail [email protected]


Referent/ka prodeje: Praha

Náplň práce:

  • aktivní prodej zájezdů klientům cestovní kanceláře, osobně, telefonicky, e-mailem
  • práce s rezervačním systémem
  • komunikace s klienty
  • komunikace s provizními prodejci a obchodními partnery
  • příprava, organizace a odbavení klientů
  • distribuce materiálů
  • zajištění nových obchodních partnerů

Požadavky:

  • dosažený věk 18 let
  • uživatelská znalost PC
  • aktivní přístup k zákazníkovi
  • komunikační, prodejní a organizační dovednosti
  • zodpovědnost a pečlivost, flexibilita
  • kreativita a samostatnost
  • praxe v oboru cestovního ruchu výhodou

Nabízíme:

  • zajímavou práci v atraktivním oboru
  • zázemí profesionálního týmu a renomované společnosti
  • zaškolení a získání praxe v oboru
  • firemní benefity

Výkon práce:

  • Praha

Nástup:

  • ihned

Svůj životopis včetně fotografie zasílejte na e-mail [email protected]


7

Můžeme Vám pomoci s Vaší dovolenou?






Vyplněním a odesláním poptávkového formuláře z www.ckvt.cz vyjadřujete souhlas se zpracováním osobních údajů společností Travel Family, v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.

Opište text z obrázku
* Povinné údaje