VÍTKOVICE TOURS s.r.o. - Česká jednička na Jadranu Realizace: MagicWare

Volejte zdarma

800567567

Napište nám: info@ckvt.cz

WEB: www.ckvt.cz

ČASTÉ OTÁZKY A ODPOVĚDI

Na této stránce naleznete odpovědi na nejčastěji kladené otázky pracovníkům cestovní kanceláře VÍTKOVICE TOURS (dále jen CKVT). Pokud jste zde nenašli odpověď na svůj dotaz, zašlete nám jej na adresu info@ckvt.cz a my Vám rádi odpovíme.

  • Mohu si objednat zájezd v internetovém katalogu CKVT kdykoliv?
    Ano, v našem internetovém katalogu je možné si objednat zájezd 24 hodin denně.
  • Co mi přinese objednání přes internet?
    Tento moderní způsob prodeje zájezdů Vám přinese především zkrácení doby potřebné k zajištění Vaší dovolené a k Vašemu většímu pohodlí při vybírání a objednávání. V internetovém katalogu máte všechny potřebné informace k dispozici na jednom místě.
  • Je rychlejší objednat si zájezd přes internet?
    Ano, je to rychlejší, protože nemusíte nikam chodit, zájezd si můžete vybrat odkudkoliv, kde máte přístup na internet, z domova, z kanceláře, ale také třeba z internetové kavárny. Po zaplacení celé ceny zájezdu Vám zašleme elektronicky všechny doklady, které Vás opravňují čerpat zájezd a navíc se dozvíte všechny potřebné a důležité informace týkající se Vaší dovolené.
  • Je objednání zájezdu přes internet bezpečné?
    Objednání zájezdu v internetovém katalogu cestovní kanceláře VÍTKOVICE TOURS je bezpečné. Odesílané osobní informace zákazníků jsou zabezpečeny šifrováním. Také platba přes internet je zabezpečena tak, aby chránila Vaše soukromí.
  • Jsou chráněny mé osobní údaje, které vyplním do objednávkového formuláře ve vašem katalogu?
    Ano, Vaše osobní údaje jsou chráněny. CKVT pracuje s osobními údaji zákazníků v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních informací.
  • Mohu si jako zákazník změnit nebo doplnit své osobní údaje v internetové objednávce?
    Některé osobní údaje si můžete měnit, některé (u nichž má změna údajů za následek změnu smlouvy o zájezdu) si sami měnit nemůžete. S požadavkem na změnu údajů se, prosím, obraťte přímo na pracovníky na našich pobočkách.
  • Mohu platit přes internet?
    Ano, při objednávání zájezdu přes internet můžete použít platební kartu a zájezd přímo přes internet zaplatit. V průběhu objednávání budete vyzváni, abyste zvolili požadovaný způsob platby. Pokud chcete platit přes internet, zvolte možnost platby kartou. Budete přesměrováni na platební portál MUZO, kde zadáte údaje potřebné pro převedení platby na účet CKVT.
  • Co znamená „Pokoje na vyžádání“?
    Obdrží-li CK Vaši objednávku na ubytování v  „Pokoji na vyžádání“, neprodleně kontaktuje ubytovací zařízení, u kterého si vyžádá souhlas s prodejem daného typu pokoje. V návaznosti na vyjádření ubytovacího zařízení Vám pracovník CKVT nejpozději do 48 hodin zašle na Váš email potvrzení/nepotvrzení Vaší objednávky.
  • Dozvím se při objednávání zvoleného zájezdu, jestli jsou volná místa?
    V okamžiku, kdy Vám je přiděleno číslo rezervace a jeho platnost, máte jistotu, že místa máte skutečně zarezervovaná až do uplynutí doby rezervace. 
  • Ve kterém okamžiku mám jako zákazník jistotu, že mám svoji vybranou dovolenou jistou?
    Jakmile vypíšete a potvrdíte smlouvu o zájezdu a zaplatíte minimální předepsanou zálohu.
  • Ve vašem internetovém katalogu je mnohem širší nabídka ubytování než ve vašem tištěném katalogu. Není to chyba?
    Ne, není to chyba. Do tištěného katalogu jsme z důvodu úspory počtu stran zahrnuli pouze část z naší celkové nabídky služeb, a to zejména letoviska, hotely a apartmány, které si naši zákazníci v minulých letech oblíbili nejvíce. Proto náš internetový katalog obsahuje širší nabídku než katalog tištěný.
  • Na koho se mám obracet při změnách ve smlouvě o zájezdu?
    Máte-li po uzavření smlouvy o zájezdu požadavek na změnu, obracejte se telefonicky na naše pracovníky  (tel.: 800 567 567) nebo e-mailem: info@ckvt.cz.
  • Mohu zájezd objednat přes internet a přijít zaplatit na pobočku?
    Ano, můžete. Našemu pracovníkovi, ke kterému přijdete zájezd na pobočku zaplatit, musíte sdělit číslo rezervace/smlouvy o zájezdu, které Vám bylo přiděleno při rezervování přes internet.
  • Co se stane, když nevyplním všechny požadované údaje?
    Smlouva o zájezdu je uzavřena tehdy, pokud jsou vyplněny všechny údaje nutné ke správné kalkulaci ceny pobytu a zaslání Voucheru. U každé osoby musí být minimálně vyplněna adresa a datum narození.  Věnujte proto prosím vyplňování požadovaných údajů patřičnou pozornost a my Vám zaručíme bezproblémový průběh při zpracování Vaší objednávky.
  • Co dělat, když do 24 hodin neobdržím od CKVT odpověď na svou objednávku?
    Protože nelze vyloučit technické problémy na internetu při doručování objednávkových e-mailů, v takovém případě nás, prosím, kontaktujte na oddělení internetového prodeje tel.: 800 567 567.
  • Co mám dělat, když mi nejde udělat rezervace nebo potvrdit smlouva o zájezdu?
    Zřejmě se v daný okamžik jedná o poruchu buď na internetu nebo na našem technickém zařízení. Doporučujeme Vám zopakovat Váš postup nebo kontaktovat telefonicky oddělení našeho internetového prodeje tel.: 800 567 567 nebo e-mail info@ckvt.cz.

Těšíme se na Vaši objednávku a přejeme úspěšný výběr dovolené s Vítkovice Tours.

Nejčastěji hledáte

  • 1

    Dovolená ve dvou

    Chcete strávit společné a příjemné chvíle na dovolené ve dvou a zapomenout na celoroční stress? Naše tipy naleznete ZDE

  • 2

    Rodinná dovolená s dětmi

    Dovolenou s dětmi můžete strávit ve vybavených resortech se zázemím, bazény, dětskými koutky a hlavně s bonusy v podobě Dětí zdarma. Naše tipy ZDE

  • 3

    Dovolená s programem

    Nevíte co vymyslet za zábavu vašim dětem na dovolené? Přenechejte to našim zkušeným animátorům a navštivte naše Neptun kluby na Jadranu. Naše tipy ZDE

Můžeme Vám pomoci s Vaší dovolenou?






Vyplněním a odesláním poptávkového formuláře z www.ckvt.cz vyjadřujete souhlas se zpracováním osobních údajů společností Vítkovice tours, v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.

* Povinné údaje