Cestovní kancelář Travel Family - Jednička na Chorvatsko Realizace: MagicWare

Časté otázky a odpovědi (FAQ)

Na této stránce naleznete odpovědi na nejčastěji kladené otázky pracovníkům cestovní kanceláře Travel Family (dále jen CKTF). Pokud jste zde nenašli odpověď na svůj dotaz, zašlete nám jej na adresu [email protected] a my vám rádi odpovíme.

  • Mohu si objednat zájezd v internetovém katalogu CKTF kdykoliv?
    Ano, v našem internetovém katalogu je možné si objednat zájezd 24 hodin denně.

  • Co mi přinese objednání přes internet?
    Tento moderní způsob prodeje zájezdů vám přinese především zkrácení doby potřebné k zajištění vaší dovolené a k vašemu většímu pohodlí při vybírání a objednávání. V internetovém katalogu máte všechny potřebné informace k dispozici na jednom místě.

  • Je rychlejší objednat si zájezd přes internet?
    Ano, je to rychlejší, protože nemusíte nikam chodit, zájezd si můžete vybrat odkudkoliv, kde máte přístup na internet, z domova, z kanceláře, ale také třeba z internetové kavárny. Po zaplacení celé ceny zájezdu vám zašleme elektronicky všechny doklady, které vás opravňují čerpat zájezd a navíc se dozvíte všechny potřebné a důležité informace týkající se vaší dovolené.

  • Je objednání zájezdu přes internet bezpečné?
    Objednání zájezdu v internetovém katalogu cestovní kanceláře Travel Family je bezpečné. Odesílané osobní informace zákazníků jsou zabezpečeny šifrováním. Také platba přes internet je zabezpečena tak, aby chránila vaše soukromí.

  • Jsou chráněny mé osobní údaje, které vyplním do objednávkového formuláře ve vašem katalogu?
    Ano, vaše osobní údaje jsou chráněny. CKTF pracuje s osobními údaji zákazníků v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních informací.

  • Mohu si jako zákazník změnit nebo doplnit své osobní údaje v internetové objednávce?
    Některé osobní údaje si můžete měnit, některé (u nichž má změna údajů za následek změnu smlouvy o zájezdu) si sami měnit nemůžete. S požadavkem na změnu údajů se, prosím, obraťte přímo na pracovníky na našich pobočkách.

  • Co znamená „Pokoje na vyžádání“?
    Obdrží-li CK vaši objednávku na ubytování v  „Pokoji na vyžádání“, neprodleně kontaktuje ubytovací zařízení, u kterého si vyžádá souhlas s prodejem daného typu pokoje. V návaznosti na vyjádření ubytovacího zařízení vám pracovník CKTF nejpozději do 48 hodin zašle na váš email potvrzení/nepotvrzení vaší objednávky.

  • Dozvím se při objednávání zvoleného zájezdu, jestli jsou volná místa?
    V okamžiku, kdy vám je přiděleno číslo rezervace a jeho platnost, máte jistotu, že místa máte skutečně zarezervovaná až do uplynutí doby rezervace. 

  • Ve kterém okamžiku mám jako zákazník jistotu, že mám svoji vybranou dovolenou jistou?
    Jakmile vypíšete a potvrdíte smlouvu o zájezdu a zaplatíte minimální předepsanou zálohu.

  • Ve vašem internetovém katalogu je mnohem širší nabídka ubytování než ve vašem tištěném katalogu. Není to chyba?
    Ne, není to chyba. Do tištěného katalogu jsme z důvodu úspory počtu stran zahrnuli pouze část z naší celkové nabídky služeb, a to zejména letoviska, hotely a apartmány, které si naši zákazníci v minulých letech oblíbili nejvíce. Proto náš internetový katalog obsahuje širší nabídku než katalog tištěný.

  • Na koho se mám obracet při změnách ve smlouvě o zájezdu?
    Máte-li po uzavření smlouvy o zájezdu požadavek na změnu, obracejte se telefonicky na naše pracovníky  (tel.: 596 664 040) nebo e-mailem: [email protected].

  • Mohu zájezd objednat přes internet a přijít zaplatit na pobočku?
    Ano, můžete. Našemu pracovníkovi, ke kterému přijdete zájezd na pobočku zaplatit, musíte sdělit číslo rezervace/smlouvy o zájezdu, které vám bylo přiděleno při rezervování přes internet.

  • Co se stane, když nevyplním všechny požadované údaje?
    Smlouva o zájezdu je uzavřena tehdy, pokud jsou vyplněny všechny údaje nutné ke správné kalkulaci ceny pobytu a zaslání Voucheru. U každé osoby musí být minimálně vyplněna adresa a datum narození.  Věnujte proto prosím vyplňování požadovaných údajů patřičnou pozornost a my vám zaručíme bezproblémový průběh při zpracování vaší objednávky.

  • Co dělat, když do 24 hodin neobdržím od CKTF odpověď na svou objednávku?
    Protože nelze vyloučit technické problémy na internetu při doručování objednávkových e-mailů, v takovém případě nás, prosím, kontaktujte na oddělení internetového prodeje tel.: 596 664 040, 596 664 041.

  • Co mám dělat, když mi nejde udělat rezervace nebo potvrdit smlouva o zájezdu?
    Zřejmě se v daný okamžik jedná o poruchu buď na internetu nebo na našem technickém zařízení. Doporučujeme vám zopakovat váš postup nebo kontaktovat telefonicky oddělení našeho internetového prodeje tel.: 596 664 404 nebo e-mail [email protected].

  • Mohu platit zájezd/pobyt poukázkami?
    Ano, je možné zaplatit poukázkami těchto firem: Sodexo, Edenred, UP (Checque Déjeuner) nebo využití benefitů přes firmu Benefity a.s., Benefity plus. (Uhradit jimi můžete částku až do výše 20 000 Kč/os.).

Těšíme se na vaši objednávku a přejeme úspěšný výběr dovolené s Travel Family.

Můžeme Vám pomoci s Vaší dovolenou?






Vyplněním a odesláním poptávkového formuláře z www.ckvt.cz vyjadřujete souhlas se zpracováním osobních údajů společností Travel Family, v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.

Opište text z obrázku
* Povinné údaje